Carlstads FINEST girlz?



Kommentarer
Postat av: anonym

Samplusmedia programmet SÄG sista året?

2010-02-16 @ 08:30:03
Postat av: S S

snygga tjejer!:)

2010-02-17 @ 06:22:17
Postat av: DenDu

Det är bra att ni fortsätter att visa på hur seriösa ni är :)



Såg er förresten på matchen i måndags, ni va bland de som stod mest still, ni klappa knappt i händer och jag varken hörde eller såg någon sång. Om det nu är så att "tjejer kan minst lika bra!" så bevisa det då?

2010-03-29 @ 02:10:20
Postat av: CFG

DenDu: Ja visst är det bra att vi visar hur seriösa vi är.

Och angående att vi står still och varken klappar händerna eller sjunger så kan du nog inte ha mer fel. Vi sjunger, vi klappar händerna och vi hoppar, kanske inte hela tiden, i varje ramsa, men kan du ärligt säga att du gör det?

2010-03-29 @ 11:10:14
URL: http://carlstadsfinestgirlz.blogg.se/
Postat av: DenDu

Till 90% så kan jag ärligt talat säga att jag gör det, ja. Det är extremt sällan jag inte sjunger med och jag brukar gå ifrån matcherna hes och genomsvettig. Tvivlar på att det va i liknande skick som ni lämna arenan efter vad jag såg..

2010-04-07 @ 05:07:37
Postat av: CFG

Nej, vi säger inte emot dig. Just den matchen var vi inte en tillstymelse till hesa eller svettiga, men bara för att du sett oss på EN match betyder ju inte det att vi alltid står tysta och varken hoppar eller sjunger? Right?

2010-04-12 @ 16:53:59
URL: http://carlstadsfinestgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0