McDreamy & McSteamy

Från ett gäng snyggingar till ett annat. Eller rättare sagt två: herrarna Axelsson och Paulsson.

Dessa två heta herrar fortsätter att göra mål och visar vilja i alla lägen. Underbart att se tycker vi. Det blir spännande att förtsätta följa dem och vi hoppas på fler mål och poäng ifrån deras klubbor.

Marcus Paulsson har presterat bra under hela säsongen men verkar nu ha fått en nytändning och blivit riktigt het. Och het må så vara, tyvärr är han ju inte tillgänglig på marknaden. Om nu inte "familjen som trivs bra i Karlstad" består av mamma och pappa, vill säga.
Under veckan visade Canal+ en intervju med Dick Axelsson och Mikael Johansson. Inslaget handlade om dessa två hemvändare och hur de tror att det faktum att de båda lämnade sina respektive lag för att återvända hem till Sverige kommer att påverka deras ev. kommande NHL karriär.
Dick fick då en fråga som ungefär löd såhär:
"Många har sett dig lite som ett problembarn, du tror inte att det här kan göra saken värre?" Dicks svar på detta var enkelt: " Jag bryr mig inte om vad de säger. Jag vill spela där jag mår bra, och det är först då jag kan göra bra ifrån mig."

Helt rätt inställning menar vi i CFG som ska anamma Dicks visdom och inte bry oss om vad folk tycker.
"Jag har allt och lite till" sa Dick en gång. Precis som vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0